viernes, 2 de septiembre de 2011

London Zoo









4 comentarios:

Marilu dijo...

Maitia!
Te veo la mar de conectada con la naturaleza...
Que fotos más preciosas!

Usoa dijo...

Lulita! Ya sabes que desde que hago jogging hasta tengo hijos-caballo :) Por cierto, el tema zoo es raro, muy raro. ¡¡¡Ya hablaremos!!! Musutxitos

violet desvarié dijo...

Aurreko astean bidai liburu-denda batean entzun-lapurtutakoa.

"Bi neska Berlineko gidei begira:

-Zu egon zara inoiz Berlinen?
-Bai, behin, aspaldi, baina ez naiz ia oroitzen... egun batekoa izan zen. Zu?
-Behin, eskala nuen han Varsoviara joateko eta ordu pare bat.
-Eta?
-Zoologikoan egon nintzen bi ordutan, hartzei begira.
Lagun bati deitu nion, han bizi zen bati. Badakizu, jendea kanpora joan eta gauza arraroak egiten hasten da.
Esan zidan zoologikoan geldituko ginela.
Kontua da, aireportutik zuzenean hara joan nintzela, bi orduz zain egon eta han ez zela inor agertu.
Trena hartu eta aireportura berriz.
Berlinetik ezagutzen dudan bakarra zoologikoa da."

kuriosoa...zoologikoak oso leku "kuriosoak" dira... hortan pentsatzen gelditu nintzen, eta voilá, zuk azpimarratu duzu.

ondo izan,

Usoa dijo...

Ez nekien zer idatzi egia esanda. Irudiekin nahiko iruditu zitzaidan. 4 ordu egon nintzen animaliei begira eta benetan bitxia izan zen. Baina ez dakit zer pentsatu. Berezia, oso berezia.

Por cierto, asko gustatzen zait nola kontatzen dituzun gauzak.

:)